2011. szeptember 18., vasárnap

Amy Butler's Cosmo bag - A hatalmas pakolós táska

Már hónapok óta vágytam egy ilyen táskára, végre-valahára elkészültem vele.
Habár az elkészítése az "egyszerű" kategóriába van sorolva, volt vele munka. Főleg azért, mert rossz szokásomhoz híven nem elmélkedem a varrásleíráson és a szabásmintán, hanem hűbelebalázs módjára elkezdem, és amikor nem megy, akkor kezdem végigolvasni.

Íme a táska
nagyon tetszik a záródás a bevont gombbal



oldalról: a zsebbe belefér 1 félliteres pillepalack

belseje: négy hatalmas zsebe van
 alja:
 félprofil :)

Másik anyagból szerettem volna, de elrontottam a szabást, véletlenül a belső részt szabtam ki külső helyett :(
De majd abból is megvarrom.

4 megjegyzés:

missira írta...

Én már évek óta szeretnék ilyet :)

missira írta...

Én már évek óta szeretnék ilyet :)

Betti írta...

Kedves Zsuzsa!

Azt szeretném megkérdezni, hogy lenne-e arra mód és lehetőség, hogy ennek a táskának (my Butler's Cosmo bag) a szabásmintáját valamilyen formában elérhetővé tedd?

Nagy boldogság lenne számomra! :o)

Válaszod előre is köszönöm!

Betti

ozsuzsanna írta...

Kedves Betti!
Budapest belvárosában oda tudom adni, hogy lemásold!
zsuzsi