2011. október 26., szerda

Jelenlegi kedvencem / My favourite at present

Nemrég fejeztem be ezt a táskát, az eredeti szabásmintát 20 százalékkal lekicsinyítettem.
Nagyon szeretem a mintáját.
Megvarrni elég bonyolult volt, mert csak egy egyszerű háztartási gépem van, ami viszonylag nehezen varr 4-5 réteg erős vásznat (főleg ha közbéléssel merevítve vannak), de sikerült.
Azóta rájöttem, hogy lehetne egyszerűbben. Már kiszabtam egy másik darabot, azon kipróbálom.


I have just finished this bag, I reduced the originals pattern by 20 %. I like the fabric.
Sewing it was difficult because of the 4-5 layers of fabric plus the fusible interfacing and my sewing machine doesn’t like this, but finally I did it.
I have an idea how to make sewing easier, so I’ll try it next time.









Nincsenek megjegyzések: