2011. november 3., csütörtök

Anyagok karácsonyra / Fabrics for Christmas

Ma anyagokat vásároltam a karácsonyi ajándékokhoz.
Today I bough fabrics for christmas presents.

Vettem gyapjúfilcet, karácsonyfa diszek lesznek...
I bought fleece felt for christmas-tree ornaments...

mintás anyagokat patchwork terítőhöz.
christmas fabrics for patchwork placemats and tableclotchs.


És végül szívecskéseket, még nem tudom mi lesz belőlük. Talán tányéralátétre applikáció.
And some heart patterned fabrics for something in the future. Maybe palcemats with applique techniques.


Már nagyon várom mi lesz belőlük!





3 megjegyzés:

Renus művei írta...

Imádom az ilyen körutakat!
A karácsonyiak közül az a két zöld iszonyú szép!Én semmi szép zöldet nem kaptam!

ozsuzsanna írta...

Köszi, én is imádom, a pénztárcám annyira nem :). Legalább 10 féle zöld volt a boltban, métere 1300-1500 forintig. A neten is lehet tőlük rendelni (habár én ezzel soha nem éltem)http://www.foltvarras.eu/.

Renus művei írta...

Igen ezt a boltot ismerem a neten.Még soha nem vettem tőlük.Pesttől én elég messze vagyok,de már gondoltam rá hogy elmegyek oda egy kis anyag beszerzésre.