2011. november 13., vasárnap

Karácsonyfa díszek / Christmas tree ornaments

Elkészültem egy adag karácsonyfa dísszel. Filcből készültek, organza, szatén és más szalagokkal díszítettem őket, némelyikükre gyöngy is került. Vattával tömtem ki őket. agasságuk 10-12 cm, az apróbbak kb 6 cm.

I made some christmas tree ornaments from fleece felt and different ribbons (satin, organza).  Some of them are decorated with beads.  The filling is cotton-wool.





 Karácsonyra kapják a barátaim, kollégáim.
It's  christmas present to my friends and collegaues.

3 megjegyzés:

Banász Erika, ErikaStyle írta...

Ja de nagyon helyesek! :)))) Biztos értékelni fogják! :)))

Renus művei írta...

Ezek nagyon jók!!!!!Én is-én is!Gratula!

ozsuzsanna írta...

Köszönöm szépen, készül még natúr színű filcből is...