2011. november 8., kedd

Renusnak / To Renus

Megtaláltam a Burdát!
Finally I have found the Burda magazine.

Az alábbi díszekről beszéltem, pár éve úgy készítettem el őket, hogy organza, szatén stb. szalagot varrtam egy hosszú anyagcsíkra (szigorúan géppel) aztán kivágtam a formákat majd géppel körbevarrtam egy kis rést hagyva (az akasztót is a két oldal közé fogtam). A résen betömködtem a vattát, utána (szintén géppel) bevarrtam. Más formájú díszeket is készítettem. 

It's about making these ornaments. It is not complicated, I used only the sewing machine.



A jövő héten készítek párat, fotózok munka közben és felteszem!

Ezek a pár évvel ezelőttiek (arany cérnával varrtam):
I made these a few years ago:


Jó varrogatást!
Good work!

5 megjegyzés:

GumiPók írta...

Köszi, hogy megosztod ezeket, mindig jól jön egy-két ötlet. Az a kis korcsolya az előző bejegyzésben nekem is nagyon tetszik. :)

ozsuzsanna írta...

Szívesen, még van pár, majd azokat is megosztom. Ma már barátkoztam a dróthajlítással :). Te már próbáltad?

GumiPók írta...

Még nem, de talán a korcsolyához nem lehet olyan nehéz meghajlítani a drótot.

Kim C írta...

Beautiful! Are they made of felt? I love a tree trimmed in handmade ornaments! I am glad I found your blog! Kim

ozsuzsanna írta...

Hi Kim!
Yes, they are made of felt. I hope next week you can see some new ones. It's time for christmas ornament project :)
Thank's for stopping by!
suzy