2011. november 15., kedd

Ruha a laptopomnak / Dress for my laptop

Nemrég készültem el a laptopom ruhájával. Gondolkodtam azon, hogy táskát varrok neki, de mivel mindig nagy, pakolós táskát hordok, és igazából nem szeretem a laptop táskákat, ennél a változatnál maradtam.
Pirosas, barnás és rózsaszínes anyagokat varrtam össze, vastag vatelinnel béleltem, a tok bélése pedig kötelezően rózsaszín. A három réteget kb 1 centinként letűztem.

I made this 'dress' form my laptopk few days ago. At first I toght about sewing a bag but I dont't like laptop bags. I always carry huge bags, so I decided to sew this case.


 Cipzárral záródik.


Szeretem mert olyan vidám! A megvarrása sem bonyolult.
I like because it's so cheerful!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Zsuzsa,

gyönyörűek a "varrományok" - minden elismerésem!
A táskáid szuperek, de a legleg a kutyakeksztartó, az óriási ötlet! Sok sikerélményt a varráshoz, majd jövök hozzád rendszeresen ötletelni.
Üdv: Ivett

ozsuzsanna írta...

:) köszi!
a kutyás cucc sajnos nem saját találmány!
és gab a fotós!

cicurka írta...

Te jó ég! Hogy ez milyen szép! :)

ozsuzsanna írta...

Kedves Cicurka!
Köszönöm szépen! Amúgy elég egyszerű, a csíkokat összevarrni, flíz és bélés :)

GumiPók írta...

Igazán csinos lett a laptopruha! (Egyébként az a kutyás tatyó engem is nagyon megfogott. Lájkos:)

Erin @ Billy Button Design írta...

Love Love love