2011. november 1., kedd

Székpárna / Chusion

Maradék anyagokból készítettem ezt a székpárnát. Az anyagok különböző vastagságúak voltak, ezért a vékonyabbak hátoldalára közbélést vasaltam, majd a kész elő- és hátlapra erős vásznat varrtam. Végül rávarrtam az oldalait és a megkötőket. 5 cm széles szivacsot tettem bele, a szivacsot a huzathoz  rögzítettem. (Ezt lehetett volna gombbal is.) Mindkét oldala használható.
Mérete 40x40x5 cm.

I made this chusion from fabric remnants, the lining is denim. The inner material is sponge. It's reversible.


egyik oldala


 másik oldala:
 a szivacs és a két oldal rögzítése




Létezik valami spéci dolog a szivacs "összehúzására"?

2 megjegyzés:

GumiPók írta...

Tetszik! Jó, hogy a mintás kockák közé varrtál egyszínűeket is. Szerintem a szivacs és a két oldal összevarrása jobb ötlet, mint a gomb, mert az nyomhatja az ember fenekét :). Mit értesz a szivacs összehúzása alatt?

ozsuzsanna írta...

Köszönöm szépen! Most is rajta trónolok!
Összehúzás alatt az összevarrást értettem, lényegében a gombot én is azért vetettem el, mert "kényelmetlen" lehet. Jó lett volna, ha az egyszínű kockák mind ugyanolyan színűek, de megfogadtam, hogy csakis maradékból...