2011. december 6., kedd

Első karácsonyi terítő / First Christmas tablecloth

Teljesen elkészült az első karácsonyi terítőm. Anyaga fehér és mintás pamutvászon, a blokk nyolcágú csillag. A terítő elő és hátlapja közé vékony flízréteg került, a varrás mentén tűztem le - ettől szépen kidomborodik a csillag. A széle hátoldalán kézzel varrt.
73x73 cm

Finally I finished my first Christmas tablecloth, the fabric is white and patterned cotton, the quilt block is "Eight Pointed Star". I used thin batting. I stitched in the dich. The binding is machine stitched to the front and then hand stitched to the back to finish.






4 megjegyzés:

Renus művei írta...

Nagyon szép lett!!!Gratula!

ozsuzsanna írta...

Renus, köszönöm!
Készül a többi is, a szegély levarrása a hátoldalon elég időigényes :)

Renus művei írta...

Igen,tapasztaltam már én is!Nekem már nem hiszem hogy lesz időm terítőt varrni,még mindig vállalom a meló(mert hülye vagyok,és nem tudok nemet mondani!).De ez tényleg mesés!

Catherine írta...

wow, this is amazing and I love your fabric