2011. december 26., hétfő

Muffinos pénztárca / Coin purse

Már régebb megvásároltam Szilvitől pár fém tárcakeretet (szabásmintát is kaptam hozzá
), de nem volt bátorságom/ időm kipróbálni. Jelentem: nem olyan ördöngös :) 
Ez a kis pénztárca a kedvenc Michael Miller-féle  muffinos anyagomból készült, a párom húga választása szerint. Bélése rózsaszín. 


I bought some purse frames about a month ago, but I haven't got enough time or courage to try this...
It isn't to difficult! 
This coin purse is made of one of my favourite fabrics: Cupcakes by Michael Miller, the choice was made by my partner's younger sister. The lining is pink. 












2 megjegyzés:

Renus művei írta...

Ez irtó aranyos!Sokkal szebb mint az enyém!Na majd még próbálkozóm.A keretek nekem is Szilvitől vannak.

ozsuzsanna írta...

Dehogy szebb! Csak más! (Féltem, hogy ebből a nem éppen pénztárcának való anyagból milyen lesz.) A táskát is ki fogom próbálni legközelebb!