2012. március 13., kedd

Takaró kislánynak / Bed cover for a girl

Több takarót is elkezdtem varrni, egyet a húgom kislányának, kettőt a húgom három hete született ikreinek (gyönyörűséges kisfiuk, büszke nagynéni vagyok) és még egyet a barátnőm kislányának. Ez utóbbi készült el, 15x15 centiméteres négyzetekből varrtam össze, egy-egy négyzetet kézzel tűzött szív díszít. Erre büszke vagyok, mármint  kézzel varrásra. A takarót géppel tűztem, kipróbáltam a régóta vágyott színátmenetes cérnát, bevallom, hogy többre számítottam. Lehet, hogy a sok pirosas árnyalaton nem érvényesül igazán, vagy bonyolultabb tűzésminta kellett volna. 

I started to make some bed covers: one for my niece (she'll be three in August), two for my twin cousins, who were born three weeks ago (I’m a very proud aunt) and one for my friend’s daughter. I’ve finished the last one; the blocks are 15x15 cm.  I hand stitched hearts on some blocks.
I used multicolour thread; to be honest I'm not satisfied with the result. Maybe the stitching is to simple...

 Szívecske...

Hátoldal / back side

2 megjegyzés:

Catherine írta...

I love this quilt, the colours are fantastic

sbarbara írta...

gyönyörűséges lett :)))