2012. április 17., kedd

Unokahúgom takarója/ Bed cover for my nice

Hello Kitty rajongó unokahúgomnak varrtam ezt a takarót. Sokat keresgéltem, de nekem tetsző Hello Kitty mintás anyagot nem találtam, ezért ezeket is én gyártottam. Pirosas alapra applikáltam fel a különböző színű "alkatrészeket", a kis masnik filcből vannak.
Hátlapja maradék anyagokból készült, vékony flízzel béleltem. Géppel tűztem le, de pár darab kézzel öltött szívecske is került rá. A blokkok mérete 15x15 cm.

My niece is a huge Hello Kitty fan; I sew this bed cover for her. I couldn't find suitable fabric with Hello Kitty pattern, so I used appliqué technique. The blocks are 15x15 cm.  I hand stitched hearts on some blocks.
hátoldal / back-side

és egy ülő Kitty



2 megjegyzés:

Hobbizom írta...

Nagyon tetszik a Hello Kittys takaród. A lányom is oda van érte! :)
Díjat küldtem, nézz be hozzám!

Tuzsum írta...

Ó, ez a Helló Kitty...
Szépeket varrsz!
Díjat küldtem neked, fogadd szeretettel.

Zsuzsa