2012. május 7., hétfő

Díjat kaptam! / Liebster Blog Award



Nagyon meghatódtam, amikor két kedves blogos varrótársam, Tuzsum és Kriszta is gondolt rám és díjat kaptam tőlük. Köszönöm szépen!

A szabályok szerint öt dolgot kell mondanom magamról:
1. soha nem maradok nyugton
2. imádom Budapestet
3. a húgom hatására kezdtem el varrni
4. nagyon szeretek utazni
5. netfüggő vagyok :(

Akiket rendszeresen olvasok már mind megkapták, ezért  Renusnak, adom tovább, remélem nem vagyok nagyon szabálytalan.

My blog has been nominated for Liebster Blog Award by Tuzsum and Kriszta. I was  surprised :). Thank's!


4 megjegyzés:

Renus művei írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!!

ozsuzsanna írta...

Nagyon szívesen! Szeretem a blogodat és a sok gyönyörűséget, amit varrsz!

katica írta...

Nagyon büszkék vagyunk rád! Anyuciék

Renus művei írta...

Köszönöm ezt is!