2012. szeptember 9., vasárnap

Táska a tárcához :) / Take flight shoulder bag


Már régóta vágytam egy laptop táskára, végre-valahára elkészült. A szabásminta Amy Butler Style Stitches könyvéből van, azt hittem, nehezebb lesz megvarrni. (Már megvarrtam ebből a könyvből a Cosmo bag-et és a kis nesziket is.) Rengeteg közbélés van benne, és nagyon-nagyon vastag vatelin is, hogy óvja a gépet. Mivel sok fekete vagy fehér színű ruhám van, ezt a színösszeállítást választottam. Annyit változtattam a szabásmintán, hogy két oldalt egy-egy kis külső zsebet tettem rá, melyet az egyik "szirom" anyagával szegtem.
Szerettem varrni, de hordani sokkal jobban szeretem :D, a laptop mellett füzet, jegyzetek is beleférnek.

When I saw this Take flight shoulder bag pattern in Amy Butler's Style Stitces, I knew I'll sew one.  (I sew from this book the Cosmo bag and the Coin purse too.)
It wasn't verry difficult to sew, I made a change: placing little pockets on the side panels.
I like wearing black and white clothes, that's why I choose these colours.

A "szirmokat" sötétszürke, vastag anyagra varrtam, a fülek is ebből az anyagból készültek, a többi külső rész erős fekete vászon.
The colour of the handles and main panels is dark grey the other exterior parts are black.

Itt látható a külső zseb telefonnak, kulcsnak stb.
The side pocket:
A belseje: két nagy zseb a kábelnek, egérnek, és egy másik, nagy zseb egyéb cuccoknak. A zsebeket piros anyaggal szegtem.
The lining: it has a big pocket and two more pocket for notebook accessories. The binding is red.



A szabásmintáról bővebben itt. / You can find a pattern review here.

7 megjegyzés:

Catherine írta...

What a fabulous bag and I love those colours

Renus művei írta...

Ez isteni!Nagyon ügyi vagy!

ozsuzsanna írta...

Catherine, thank you very much!
Renus: köszi:)

Györgyi írta...

Hú, ez remek lett! A tárca is nagyon tetszik, jól passzol a táskához.:)

Elvy Crafts írta...

Wow, what a beautiful bag!

ozsuzsanna írta...

Thank you!

ozsuzsanna írta...

Köszönöm szépen, én is nagyon szeretem mindkettőt!