2012. szeptember 2., vasárnap

Újrahasznosítás - Recycling

Pihe-puha meleg takaró elfeledett pulcsikból - recycled warm and soft blanket from knitted sweaters

Már régebben egy bejegyzésem végén  mutattam régi pulcsijaink maradványát (ezeket a szétvágás előtt filcesítettem, azaz 60 fokon kimostam őket ), a melegséges takaró már majdnem elkészült, jelenleg ebben a stádiumban van:



 A sötétbarna anyagot túlságosan komor volta miatt kihagytam :)
A tűzés attól tartok teljesen kézzel lesz, mivel elég vastagok a kötött részek (a különböző vastagságot vékony  flízréteggel próbáltam ellensúlyozni), próbáltam felsőanyag továbbitóval, szabad gépi tűzéssel is, de sajnos borzalmas lett. :(
A szegélye ragyogó citromsárga lesz. 

It will be hand stitched, I tried FMQ, but the fabric is too thick and  too stretchy. The binding will be bright yellow. 

I memoriam kárómintás rózsaszínes-szürkés egykorkedvenc pulcsi :)

1 megjegyzés:

szkornelia írta...

De klassz ötlet! Nagyon jó lehet majd a hosszú téli estéken. :)

Szkornélia