2013. június 27., csütörtök

Ajtótámasz / Door stop

Abszolút hiánycikk volt ez nálunk, a célt fotóállvány, pezsgősüveg is szolgálta, de valami jobbat akartam.
Így született ez:
We haven't got any door stop, so I sew this:



inspiráció innen
A fehér vászonból készült belső zsákocskába nehezéknek cicaalmot (tisztát) tettem. :)
magassága kb 24 cm, szerintem 15-16 cm elég lett volna.
A cicás anyagom már régóta megvan, valami olyat szerettem volna varrni belőle, ami mindig szem előtt van.

I filled with cat litter. :)
Használat közben:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

SZia Zsuzsanna!
Véletlenül találtam a blogod, mikor a kislányomnak nézegettem játék-konyha ötleteket, és hááááát, le vagyok nyűgözve!!
Ügyes vagy nagyon (jajja, hí így tudnék varrni - na jó, ha TUDNÉK varrni :)), és nagyon-nagyon kreatív!
Komolyan gratulálok!!
Hol rejtőztél eddig?????
(Az összes "sztár" lakberendezési blogger meg elmehet a fenébe ezek után!)
:)))
Üdv: Nelli

ozsuzsanna írta...

Kedves Nelli!
Köszönöm! Én is az internetről és könyvből tanultam varrni, úgyhogy hajrá!
zsuzsi